Wie 

ben

ik?

Toen ik veelal de vraag kreeg om echt commerciële content te creëren en minder grip kreeg op de echtheid van de inhoud, heb ik beslist me te herpositioneren van 'content creator' naar 'storyteller'. Schrijf ik dan geen commerciële boodschappen meer neer? Jawel, maar deze worden verwerkt in een verhaal. Eentje dat blijft hangen bij jouw doelgroep en dus veel waardevoller is.

Verder ben ik iemand die heel ambitieus en gedreven is. In mijn jeugdjaren was ik dit anders totaal niet. Ik heb erg gestruggeld met de vraag 'waar ligt mijn toekomst?'. Ik wilde heel graag 'iets' in journalistiek gaan doen, maar dat werd me vooral afgeraden omdat het moeilijk is hierin carrière te maken. Doordat ik geen duidelijke visie had, kwam ik in de administratieve opleiding Kantoor (BSO) terecht. 

Ik besliste te gaan werken als receptioniste en eens goed na te denken, maar diep van binnen wist ik ik heel goed wat ik wilde. Eens hieraan toegegeven, kwam alles in een stroomversnelling terecht. Ik behaalde mijn bachelor, ging direct aan de slag bij grote mediabedrijven als VTM en VRT, startte intussen bijna 8 jaar geleden mijn eigen zaak op en combineerde dit met de masteropleiding strategische communicatie aan de VUB. 

Alles viel als een puzzel in elkaar, een gevoel waar ik jaren naar heb gezocht. Ik investeerde heel wat tijd en geld om dit punt te bereiken en hier gingen ook zeker heel wat tranen aan vooraf. Toch ben ik vandaag heel blij, want dit is wat ik echt wilde. 

Ik weet niet hoe het voelt om te moeten werken want ik kan met zekerheid zeggen dat ik dit zo graag doe dat ik hoop dit tot de laatste dag van mijn leven te mogen doen. 

Kan ik mijn enthousiasme kwijt in jouw project? Neem vrijblijvend contact op of laten we alvast connecteren op LinkedIn.