SOCIALE MEDIA
Wil je graag aan de slag met sociale media, maar weet je niet goed waar starten? Of ben je al actief aanwezig en heb je het gevoel dat je content niet aanslaat? Lukt het om je huidig publiek te boeien, maar slaag je er niet in om nieuwe potentiële klanten te bereiken? Hoe dan ook, ik ben er om jou te helpen.
van strategie tot uitvoering: ik ben er voor jou
Laat ons eerlijk zijn, sociale media succesvol inzetten gaat veel verder dan het tellen van likes. Alles begint bij het hebben van een sterke strategie, de fundering voor alles wat je doet op sociale media. Zonder strategie, is de kans groot dat een groot deel van je inspanningen verloren gaan. Vanuit deze strategie kan je een sterke content flow opzetten, consequent posten, opvallen in de massa en krachtig zichtbaar zijn.
VOor wie
Van lokale ondernemer tot grote multinational, iedereen is welkom. Voeding, sport en vastgoed vormen de rode draad in mijn carrière, maar mijn interesseveld is breed. Na een intake is het voor mij direct duidelijk of ik je al dan niet kan begeleiden naar (nog) succesvolle(re) socials.
Wat kan je verwachten
We werken als een team samen. Je hebt zelf zo veel of weinig inspraak als je zelf wil en kan ervoor kiezen je sociale media zelf te blijven doen met mijn ondersteuning of dit gedeeltelijk/volledig uit te besteden.
sociale media strategie
sociale media beheer
IK ZORG ER VOOR DAT JOUW BRAND NET DAT TIKKELTJE MEER WORDT
Je hebt ongetwijfeld een doel voor ogen en dat doel, wil ik samen met jou realiseren. Ik geef je alvast enkele nuttige inzichten mee die we toepassen in jouw strategie zodat je doelgerichte content kan delen waarmee je jouw ideale klant weet te bereiken én overtuigen.

kwaliteit is key
Je boodschap laten opvallen in een oceaan van content en op een effectieve manier tot bij je doelpubliek krijgen, is niet eenvoudig. Heb je het gevoel dat je kwalitatieve content deelt, maar deze niet tot bij jouw doelgroep komt? De oorzaak hiervan is vaak terug te vinden in je strategie. Voldoet je post aan de 4 kenmerken van een krachtige post? Gebruik je de juiste call-to-action en zit de balans in je contentpijlers goed?
Gewoon opvallen is niet genoeg. Door straffe content strategisch in te zetten, slaag jij erin om verschil te maken en krachtig zichtbaar te zijn. Een sterk signaal geven via betekenisvolle content is stukken effectiever dan dagelijks posten zonder al te veel nieuws te vertellen.
Denk je nu huh? De vier kenmerken van een krachtige post? Wel, ik geef je ze cadeau. Download de checklist hier. Door deze kenmerken te koppelen aan jouw contentpijlers, ga je grote stappen zetten.
JE BRAND MENSELIJK MAKEN
Een verhaal op de juiste manier vertellen is de sleutel tot je succes. Of storytelling op zijn best. Contentcreatie en storytelling zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vergelijk het met peper en zout, ying en yang of Nicole en Hugo,... you get the message ;-)
Stuur niet zomaar iets de wereld in, vertel je verhaal of hang je content er tenminste aan op. Vertrek bij het maken van content vanuit echte verhalen, persoonlijke ervaringen of beter nog de story van je klanten. Zo bouw je niet alleen aan je eigen brand story, maar creëer je ook verhalen waar je doelgroep een boodschap aan heeft. En dat is de uitdaging, content maken voor anderen. Wanneer je erin slaagt om een probleem op te lossen of een frustratie weg te nemen, ga je impact creëren.
Simple but significant
Over impact creëren gesproken, dat kan je enkel door een bepaalde emotie op te roepen. Echtheid en authenticiteit geven je brand story een menselijke touch. Verhalen kunnen inspireren, beïnvloeden en overtuigen, ze geven een herkenbaar aspect aan alledaagse situaties. Door een bepaalde emotie te verwerken in je boodschap, gaan mensen zich binden aan jou als ondernemer en jouw merk. Je bekomt een emotionele verbinding, een connectie. En is dat niet waar het op social media om draait? Juist. Het tellen van likes en verzamelen van volgers is zo passé. Connecteer en verbind, dat is de boodschap die ik je meegeef.

LIEVER ZELF AAN DE SLAG?
Is dit niet wat je zoekt? Wil je je sociale media niet uitbesteden, maar zoek je ondersteuning
en wil je dit zelf blijven doen? Ook dan help ik je graag met mijn membership.
SAMENWERKEN
Ben je nog niet helemaal overtuigd om effectief samen aan de slag te gaan? Wil je je sociale media nog even blijven beheren zonder mijn ondersteuning? Ook dat is geen probleem.
​
Toch iets van mijn expertise toepassen? Word gratis lid van de Facebook Community 'Boost je sociale media en bereik je ideale klant.' Daar kan je trouwens een gratis audit van een kanaal naar keuze aanvragen.