banner-04.png

"WEES DE POPULAIRE WERKGEVER"

LUP PNG (3).png

Talent aantrekken en behouden

Met een krachtig employer brand ben je als werkgever in de mogelijkheid om aan de hand van storytelling de bedrijfscultuur over te dragen naar huidige én potentiële medewerkers, dé manier om the war for talent te slim af te zijn. Wil jij talent aantrekken en behouden? Dan is het creëren en uitdragen van een sterk employer brand, een subcategorie van het corporate brand, the way to go.

Het bieden van zekerheid en een goed loon is niet genoeg.

Medewerkers die ondergedompeld worden in een aangename bedrijfscultuur zijn sneller tevreden, voelen een hogere betrokkenheid, zijn loyaler én productiever. Vandaag is het bieden van zekerheid en een goed loon niet genoeg, extra acties op vlak van werkgeluk zijn broodnodig om ervoor te zorgen dat werknemers gelukkig zijn én blijven. Ben je benieuwd wat je intern allemaal kan doen om dit te realiseren? Laten we hier samen over brainstormen en een concreet plan van aanpak uitwerken.

dit levert een krachtig employer brand op:

Je bekomt een duidelijke subcategorie van het corporate brand waar het werkgeluk van de medewerkers centraal staat. HR en marketing samenwerken om dit te realiseren.

Je bezit een duidelijk plan met concrete acties om het werkgeluk van medewerkers een boost te geven waardoor zij zich meer betrokken voelen, tevreden zijn en niet overwegen om bij een andere werkgever te gaan solliciteren.

Je slaagt erin om jouw medewerkers zelf het initiatief te laten nemen om met trots op te treden als ambassadeur, hiermee overtuigen zij potentiële kandidaten om te solliciteren en dragen zij bij aan een positief imago voor het corporate brand.

Je bent de war for talent te slim af en creëert met medewerkersverhalen ook impact bij potentiële klanten wat leidt tot groei van jouw merk/bedrijf.

Ben je op zoek naar extra talent? Stop met van de daken te schreeuwen hoe leuk het is om bij jou als werkgever te werken. Door te tonen en medewerkers te laten vertellen waar het verschil wordt gemaakt, ga je potentiële kandidaten veel sneller overtuigen.

 

Zet unieke voordelen in de kijker, positioneer jouw medewerkers als helden, toon bloopers en toffe behind the scenes beelden. Zet sociale media in om ervoor te zorgen dat potentiële medewerkers zich kunnen spiegelen aan de huidige medewerkers en zo beslissen zich kandidaat te stellen. Kunnen werken bij een populaire werkgever, dat willen we allemaal.

laat medewerkers vertellen hoe het is om bij jou als werkgever te werken

1-05.png

Even concreet, zo ga ik tewerk!

Dit is een 1-op-1 traject waarin een persoonlijke aanpak en maatwerk centraal staan. Je kan een gratis en vrijblijvende intake inboeken zodat we kennis kunnen maken  en kunnen ontdekken of er sprake is van een match.

In deze intake licht ik heel duidelijk en transparant mijn manier van werken toe. Van analyse tot strategie en creatieve uitvoering ervan. Het traject is gebaseerd op handige tools, onderbouwde oefeningen en een pak expertise.

Na de intake kan ik perfect inschatten wat jij nodig hebt en krijg je automatisch een voorstel op maat toegestuurd, helemaal vrijblijvend. 

 

DIT ZEGGEN ANDEREN...
6.png

Femke meestert storytelling. Ze had meteen inzicht in mijn doelgroep en bekijkt de zaken ook echt vanuit het standpunt van de klant. Een perspectief dat je als ondernemer gaandeweg soms durft te vergeten. Ze legde meteen concrete actieplannen op tafel, in een mum van tijd was ik overtuigd van haar expertise. Dat gevoel ervaar ik tot op de vandaag nog. 

HELENA STEURBAUT
banner.0-02-03-04.png
HEB JE NOG VRAGEN?

Wil je weten of ik je kan helpen bij het uitwerken van een degelijke merkstrategie? Boek een gratis en vrijblijvende intake en dan ontdekken we dit samen.  Heb je een vraag? Je kan me ook mailen.