hoofdbanner-Switch& Levelup-02-3-04-04-04-05-05-04.png
LUP PNG (3).png

"PAK DIE UNIEKE
POSITIE MET EEN

STERKE STRATEGIE!"

ZO PAKKEN WE DIT AAN.

Alvorens tot een kernverhaal of brand story te kunnen komen een accurate storytelling contentstrategie te kunnen uitwerken waarmee we jouw verhaal strategisch kunnen verspreiden, is het belangrijk dat je een degelijke merkstrategie hebt. Jouw why moet helder zijn zodat drijfveren op tafel gelegd kunnen worden en een duidelijke missie kan worden uitgewerkt. Op basis daarvan is het mogelijk welke positie je wil innemen op de markt, welke doelen je wil realiseren en wie tot jouw doelpubliek behoort. Hier vloeit jouw kernverhaal uit voort, de kapstok voor alles wat je gaat vertellen. Eens dit alles helder is, kunnen we overgaan tot het creëren van een contentstrategie en straffe content.

Ben jij klaar voor dé transformatie die je voor ogen hebt? Let's GO!

Veel ondernemers zijn ervan overtuigd dat ze zich beter kunnen onderscheiden van hun concurrenten met een uniek aanbod en dat bijgevolg ook redelijk pusherig moeten gaan delen om vervolgens (zichzelf) te kunnen verkopen, maar onderscheid en succes vloeit voort uit jouw aanpak en verhaal.

 

Mensen kopen vanuit een bepaalde emotie en gunfactor, die creëren is noodzakelijk. Pas dan kan je verwachten dat je ideale klant vertrouwen heeft en beroep doet op jouw aanbod. Elke keer opnieuw!

MET EEN DEGELIJKE MERKSTRATEGIE

Handel jij vanuit jouw why, drijfveren en doorgedreven passie zonder dat dit geforceerd aanvult.

Je blijft je concept trouw, neemt een unieke positie in weet perfect waar jouw focus ligt de komende weken, maanden en jaren.

Zijn jouw missie, visie, elevator pitch en kernverhaal helder. Je kent je doelgroep(en) en weet welke doelen je de komende maanden en jaren wil realiseren.

Ben je in het bezit van een ijzersterke brand story en contentstrategie. Je weet welke elementen uit jouw verhaal interessant zijn om uit te lichten richting je doelgroep en je bent in staat meer verhalen te creëren en te verspreiden zonder dat dit geforceerd aanvoelt. Pitchen voelde nooit eerder zo goed.

Je weet waarvoor je merk staat en bent heel bewust van de beloftes die je maakt. Enkel zo kan je deze ook effectief waarmaken en erkenning voelen.

Wat duidelijk is voor jou is ook duidelijk voor jouw doelpubliek. Weten waarvoor je merk staat en dit uitdragen is krachtig, alle overige ruis skippen is de boodschap. Dat maakt je uniek. Dit uniek karakter leidt tot extra bewustzijn van het aanwezig potentieel, bij jezelf en bij jouw doelpubliek, hier ga je verschil maken.

 

Door jouw verhaal te vertellen, creëer je een bepaalde impact die blijft hangen. In deze strategie bekijken we wat je gaat vertellen en waar/wanneer/hoe je dit gaat doen.

Samen gaan wij voor het realiseren van jouw doelen.

secondbanner-Switch& Levelup-02-3-04-04-04-05-05-04-05.png

Even concreet, zo ga ik te werk!

Dit is een 1-op-1 traject waarin een persoonlijke aanpak en maatwerk centraal staan. Je kan een gratis en vrijblijvende intake inboeken zodat we kennis kunnen maken  en kunnen ontdekken of er sprake is van een match.

In deze intake licht ik heel duidelijk en transparant mijn manier van werken toe. Van analyse tot strategie en creatieve uitvoering ervan. Het traject is gebaseerd op handige tools, onderbouwde oefeningen en een pak expertise.

Na de intake kan ik perfect inschatten wat jij nodig hebt en krijg je automatisch een voorstel op maat toegestuurd, helemaal vrijblijvend. 

 

DIT ZEGGEN ANDEREN...
6.png

Femke meestert storytelling. Ze had meteen inzicht in mijn doelgroep en bekijkt de zaken ook echt vanuit het standpunt van de klant. Een perspectief dat je als ondernemer gaandeweg soms durft te vergeten. Ze legde meteen concrete actieplannen op tafel, in een mum van tijd was ik overtuigd van haar expertise. Dat gevoel ervaar ik tot op de vandaag nog. 

HELENA STEURBAUT
Naamloos-1 [Hersteld]-04.png
HEB JE NOG VRAGEN?

Wil je weten of ik je kan helpen bij het uitwerken van een degelijke merkstrategie? Boek een gratis en vrijblijvende intake en dan ontdekken we dit samen.  Heb je een vraag? Je kan me ook mailen.